در راه سلامتی

در راه سلامتی

یک بیمار وسواسی بودم که در حال بهبود از راه خود درمانی هستم
به کمک همتون احتیاج دارم

وسواس 1

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

آتی در ها را اینقدر نبند !

آتی اون ظرف رو بذار بیا !

اینها بخشی از جملاتی هستند که من روزانه با آها در گیرم و از سمت دیگران میشنوم البته این باز و بسته کردن مداوم درها و انجام کارهای تکراری با اضطراب و تنش بدون دلیل منطقی فقط چیزی است که شما از بیرون هر روز در زندگی من میبینید حقیقت درونی من نداهایی است که کم شبیه به اسکیزوفرنی نیستند و مرا به جبری نا خواسته به کارهایی وا میدارند که در حقیقت هیچ اعتقادی به آنها نداشته ام اما به دلیل اضطراب فراوان مجبور به انجامشان هستم .

افکاری که درست وقتی میخواهم کاری انجام بدهم یا بعد از انجام کاری به سراغم می آیند و به من از اتفاقاتی هولناک خبر میدهند که اگرچه در درونم از بی اساس بودنشان مطمئنم اما به دلیل تغییر سطح هورمونهای مغزی و اضطراب ناخود آگاهی و درگیری مغزی ام با آنها قابل مقابله نیستم و مجبورم به عقیده مغز ناقص خودم برای دفع شر و بدی کار ها را دوباره انجام دهم .

حالا در پست های بعد بیشتر در مورد حالاتم توضیح میدهم اما فعلا این را داشته باشید تا با هم بیشتر آشنا شویم

شدیدا به کمک همگی تان محتاجم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
آتی آتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی