در راه سلامتی

در راه سلامتی

یک بیمار وسواسی بودم که در حال بهبود از راه خود درمانی هستم
به کمک همتون احتیاج دارم

قوز بالای قوز

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۷ ب.ظ

چند روز اول خود درمانی خیلی خوب پشرفت ولی مشکلی که الان پیش امومده خود روش درمانمه !

مثلا تصمیم میگریم 24 ساعت به هیچ فکر منفی پاسخ عملی ندم و اگر دیگه خیلی بهم فشار آورد 24 ساعت بعد یه فکری براش بکنم اولش خوب بود ولی الان یه طوری شده که همش منتظرم 24 ساعت بگذره افکارم رو تخلیه کنم !

این یعنی اصلا درمان واقعی نشدم !!!

فقط دارم تنبیه میشم البته باید از حق گذشت که تنبیه خوبی بوده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
آتی آتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی