در راه سلامتی

در راه سلامتی

یک بیمار وسواسی بودم که در حال بهبود از راه خود درمانی هستم
به کمک همتون احتیاج دارم

مغز فراموشکار وسواسی

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

مغز یک وسواسی فراموشکاره اگر فقط کمی اگر وسواسی مغزش رها کنه و بهش توجه نکنه همه چیز یادش میره

ایراد اینه که وسواسی دقیقا چون به چیز گیر میده و دیگه ولش نمیکنه بهش میگن وسواسی در صورتی که  وسواسی باید خوب بدونه اگر به اون چیز توجهی نکنه و بی محلی بده خیلی زود یادش میره علت این فراموشکاری شاید هجوم افکاره

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
آتی آتی

نظرات (۴)

پاسخ:
چشم ممنون از لطفاتون
سلام به شما
مطلب خوبی بود.
شاید اینطور باشه که شما میگین.
باید امتحان کرد و اراده می خواد.
شما خودت ترک کردی؟ یعنی جواب داده این گزینهها؟
یعنی چون خودت گفتی وسواسی گفتم.
منظوری ندارم.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام
میدونید تا یه جاهایی امتحان کردم و جواب هم میده ولی توی مطالب بعدی مینویسم که چه چیزهایی باعث  وقفه در درمان میشه
چرا داره اما نباید به گونه ای عمل کرد که طرف به کلی زده بشه تو قرآن خدا گفته حجاب داشته باشید تا مورد اذیت و آزار قرار نگیرید همونجوری که گفته نماز بخونید و زکات بدید و ...
اما با نوع برخورد مشکل دارم ... این بدحجاب ها هم آدم اند و انسان و بچه شیعه نباید از اسلا م و خدا دورشون کنیم ..
پاسخ:
ربطش رو نمیفهمم یعنی نمیتونم به خاطر اینکه شما خوست بیاد بگم آره ربط داره ولی حرف دیگتون درسته اگر کسی از دین ما نیست انسان که هست حتی پیغمبر هم وقتی خواست مسیحی ها رو به اسلام دعوت کنه از حضرت مریم براشون گفت تا برادریشونو نشون بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی